PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖS
Aktuali redakcija: 2024-10-31
1. SĄVOKOS
1.1. Pardavėjas – UAB „Rebus group“, juridinio asmens kodas 135657551, adresas Taikos pr. 135A, Kaunas, 51132, PVM mokėtojo kodas 356575515.
1.2. E-parduotuvė – elektroninė parduotuvė www.autorebus.lt.
1.3. Jūs / Pirkėjas – fizinis asmuo, pagal teisės aktus galintis sudaryti sandorius, įsigyjantis prekes asmeniniam vartojimui.
1.4. Taisyklės – šios prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės.
1.5. Šalys / Šalis – Pirkėjas ir Pardavėjas kartu arba atskirai.
1.6. Prekės / Paslaugos – visa, kas parduodama E-parduotuvėje (prekės ir paslaugos, jei nenurodyta kitaip).
2. BENDROSIOS NUOSTATOS
2.1. Taisyklės nustato šalių teises, pareigas ir atsakomybę dėl E-parduotuvėje įsigytų prekių grąžinimo ir keitimo.
2.2. Taisyklės yra bendrųjų pirkimo taisyklių dalis, su kuriomis galima susipažinti adresu www.autorebus.lt/taisyklės.
3. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
3.1. Kokybiškų prekių grąžinimas
3.1.1. Pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties (išskyrus Civilinio kodekso 6.228 str. 2 d. išimtis).
3.1.2. Apie grąžinimą pranešama raštu el. paštu, pateikiant užpildytą grąžinimo formą (www.autorebus.lt/grazinimas).
3.1.3. Prekė grąžinama per 14 dienų nuo jos gavimo.
3.1.4. Grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas, nebent nurodyta kitaip.
3.1.5. Prekės grąžinamos į Pardavėjo parduotuvę.
3.1.6. Pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą po prekės grąžinimo, įskaitant pristatymo išlaidas.
3.1.7. Pardavėjas neatsako už pinigų negrąžinimą, jei Pirkėjas pateikė netikslius duomenis arba delsia grąžinti prekę.
3.2. Kokybiškų prekių grąžinimo sąlygos
3.2.1. Prekė turi būti originalioje ar tvarkingoje pakuotėje.
3.2.2. Negali būti pažeista ar naudota.
3.2.3. Turi būti išlaikiusi prekinę išvaizdą.
3.2.4. Turi būti pilnos komplektacijos.
3.2.5. Būtina pateikti pirkimą patvirtinančius dokumentus (sąskaitą faktūrą, grąžinimo prašymą).
3.2.6. Pardavėjas gali atsisakyti priimti prekę, jeigu ji neatitinka šių reikalavimų.
3.3. Nekokybiškų prekių grąžinimas
3.3.1. Pirkėjas turi pranešti apie netinkamos kokybės prekę ne vėliau kaip per 24 val. nuo pristatymo, prieš montavimą ar naudojimą.
3.3.2. Pranešime turi būti nurodytas užsakymo numeris, prekės kodas, pridėtos aiškios nuotraukos:
*prekės su defektais,
*originalios pakuotės,
*siuntos pakuotės (matomas siuntos numeris),
*pirkimo dokumentas.
3.3.3. Elektroninės prekės grąžinamos tik pateikus gamintojo autorizuoto serviso patvirtinimą.
3.3.4. Pardavėjui patvirtinus grąžinimą, Pirkėjui atsiunčiamas grąžinimo lipdukas. Į siuntą būtina įdėti užpildytą grąžinimo formą.
3.3.5. Grąžinama prekė turi būti nesugadintoje originalioje pakuotėje.
3.3.6. Grąžinimas turi būti įvykdytas per 5 darbo dienas nuo patvirtinimo.
3.3.7. Gavus grąžintas nekokybiškas prekes, Pardavėjas, Pirkėjo pasirinkimu, grąžina visą sumą arba pakeičia prekę, padengdamas visas siuntimo išlaidas.
3.4. Garantija
3.4.1. Prekėms suteikiama 2 metų garantija nuo pristatymo dienos.
3.4.2. Garantiniu laikotarpiu apie defektus būtina pranešti per 5 darbo dienas nuo jų nustatymo.
3.4.3. Privaloma pateikti:
*defektų nuotraukas,
*sąskaitą faktūrą,
*montavimo patvirtinimą (jei sumontuota ne autorizuotame servise),
*elektronikos atveju – serviso išduotą defekto aktą.
3.4.4. Pardavėjas turi teisę pirmiausia savo lėšomis pašalinti trūkumus ar pakeisti prekę.
3.5. Kiti atvejai
3.5.1. Už pateiktų kodų atitiktį atsako pirkėjas, todėl originalios (OEM) Kokybiškos ir be trūkumų prekės (dalys) nekeičiamos ir negrąžinamos, nebent su Pardavėju susitarta kitaip.
3.5.2. Pasibaigus garantijai, prekės nekeičiamos ir negrąžinamos.
3.5.3. Pardavėjas neatsako už defektus, kurie atsirado ar buvo pastebėti po prekės sumontavimo, jei jie buvo akivaizdūs prieš montavimą.
4. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
4.1. Taisyklės reguliuojamos Lietuvos Respublikos ir ES teisės aktais.
4.2. Pardavėjas gali keisti Taisykles be atskiro įspėjimo. Nauja redakcija įsigalioja nuo paskelbimo E-parduotuvėje momento.
4.3. Pardavėjas turi teisę perleisti savo teises ir pareigas tretiesiems asmenims be Pirkėjo sutikimo.
4.4. Nesutarimai sprendžiami derybomis, nepavykus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
4.5. Pirkėjas-vartotojas gali teikti prašymą ar skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (www.vvtat.lt) arba per Elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą (http://ec.europa.eu/odr/).